Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2013

Μια λαμπερή βροχερή μέρα γεμάτη παιχνίδι!


Καλησπέρα scrapοφιλενάδες μου!!!
Η μετάφραση της google σίγουρα θα τα έχει παίξει μαζί μας
με τις λέξεις που εφεύρουμε χαχα!!!
Εχω τόσο πολύ καιρό να πάρω μέρος σε πρόκληση που έχω πάθει στερητικά,γι αυτό είπα να κάνω κάτι γι αυτό επειδή δεν άντεχα άλλο. Ετσι είπα να παίξω μαζί σας στην πρόκληση 15 Φλεβάρη του 
Get Creative και μια που είχα κάτι μήνες να παίξω,το καταευχαριστήθηκα,πράγμα που νομίζω πως βγήκε και στη σύνθεση,συμφωνείτε;

Οι φωτογραφίες είναι από μια σχολική εκδρομή,που από την ώρα 
που ξεκινήσαμε έβρεχε (γι αυτό εμπνεύστηκα από το συγκεκριμένο
χαρτί) αλλά όταν φτάσαμε και μετά, βγήκε ένας υπέροχος ήλιος
που τον απολαύσαμε με πολλά παιχνίδια και κάνοντας ιππασία!


Τα λουλουδάκια τα έφτιαξα με κορδέλα!


Προσπάθησα να δώσω την αίσθηση 3D τοποθετώντας ημιδιάφανο
χαρτί σαν θήκη κάτω από τη φωτογραφία!


Νομίζω πως εδώ μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ.



Και μια λοξή για να δείτε τα επίπεδα.


 Τις ακτίνες του ήλιου τις έκανα με ακρυλικό περλέ χρώμα!


Ελπίζω να σας αρέσει!

Αν θέλετε να δείτε τι έφτιαξα για να έχω μαζεμένα τα σκίτσα μου
πατήστε εδώ!

Φιλάκια!!!

3 σχόλια:

  1. Όμορφο είναι και ωραία η φωτογραφία βέβαια έδωσες και ωραία ιδέα με το 3D.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρένα μου εκπληκτική η τσακπινιά που έκανες και τις φωτό και μου αρέσει που ζωγραφησες ένα μέρος του background!!! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!