Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

Τα πρώτα χρόνια της ζωής της!


Καλησπέρα σκραπμποφιλαράκια μου!
Τι μου κάνετε,από ότι βλέπω όταν επισκέπτομαι τα μπλογκοσπιτάκια σας δημιουργείται ακατάπαυστα, εν αντιθέση μ'εμένα που έχω τόσους μήνες να συνθέσω ένα layout κάτι που τόσο με
στεναχωρεί! 
Το ξέρετε αυτό που λένε πως αν δεν έχεις λεφτά έχεις χρόνο και όταν έχεις λεφτά δεν έχεις χρόνο;
Κάτι τέτοιο συμβαίνει και σε μένα με την διαφορά πως στις μέρες μας λεφτά δεν έχουμε ούτως ή άλλως!
Οπως και να 'χει όμως εμείς δεν σταματάμε να δημιουργούμε ακόμα 
και αν δεν έχουμε υλικά, ανακυκλώνουμε ότι βρούμε!


Σήμερα θα σας δείξω το πρώτο άλμπουμ της κόρης μου,το έχει από τότε που γεννήθηκε και φροντίζω να το ενημερώνω συχνά. Είναι κάτι σαν ημερολόγιο. Οι τελευταίες σελίδες του είναι για να βάλεις φωτογραφίες και φυσικά τους έδωσα και κατάλαβαν !

Αυτό είναι το άλμπουμ (σας θυμίζει κάτι;)


Οι πρώτες μέρες της ζωής της!

Τα πρώτα της Χριστούγεννα!

Τα πρώτα της ταξίδια!

Τα πρώτα της γενέθλια!

Στο νηπιαγωγείο!

Απόκριες!

Τρεις φορές παρανυφάκι! 

Ελπίζω να σας άρεσαν οι συνθέσεις μου!


Αυτά για σήμερα!
Φιλάκια πολλά!!!

3 σχόλια:

  1. ...κοριτσι ειναι πανεμορφο..Ρενακι τι να πω..μου αρεσε πολυ..τελοιους χρωματισμους..καλο σου βραδυ..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο το έκανες μοναδικό ξεχωριστό μπράβο φιλενάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!