Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2012

Sunshine!

Γεια σας σκραποφιλενάδες μου!
Επιτέλους ζέστη,κάνατε κανένα μπάνιο εγώ μόνο ένα και αυτό μετά από τέσσερις ώρες περπάτημα στον ήλιο. Παγάκια είχε η θάλασσα κι εγώ είμαι του ζεστού. Θα αφήσω τον ήλιο να δράσει όταν τον αφήσουν οι αέρηδες και μετά θα ξαναδοκιμάσω. Για Ιούλιο το βλέπω χαχα!

Και τώρα στα σκραπουκικά μας  η Ειρήνη
στο Get creative ζητάει κι εκείνη ήλιο,οπότε
βρήκα το στοιχείο μου,έφτιαξα ένα layout που 
έχει παντού ήλιους!


Στη φωτογραφία είναι τα παιδιά μου το 2002 στη
  Κνωσσό όπου ο ήλιος έκαιγε στην κυριολεξία !
Χρησιμοποίησα και πάλι το hello summer kit!


Αυτή η σφραγίδα με τα πουλάκια (cling stamp song bird)
δεν είναι τέλεια;


Φυσικά mist!


Στην κάτω φωτό, φαίνεται λίγο καλύτερα το τρισδιάστατο!


Ελπίζω να σας αρέσει!

8 σχόλια:

  1. Μου αρέσει πολυυυυ!Μτο κορδονι είναι τέλειο!!ευχαριστουμε για τη συμμετοχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mου αρέσουν πολύ τα έτονα χρώματα που χρησιμοποιείς τώρα τελευταία στις συνθλεσεις σου Ρενα!!! Φοβερή η ιδέα με τα μπαλόνια! Καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μ' αρέσουν οι ακτίνες του ήλιου όπως τις έχεις κάνει!!!!!όμορφα χρώματα!!!!μια υπέροχη σύνθεση!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Ρένα! Γιατί είχα την εντύπωση ότι είχα αφήσει σχόλιο? Πάρα πολύ όμορφη η σύνθεση σου με υπέροχα χρώματα και ο ήλιος φοβερός!!! Ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφη σύνθεση Ρένα! τι ωραία χρώματα και τί ωραία ιδέα να φτιάξεις ακτίνες ήλιου με αυτό τον τρόπο! Καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρενα καλημέρα, όμορφη σύνθεση, και μου αρέσει πάρα πολύ πως έκανες το sun ... πολύ έξυπνο και παιχνιδιάρικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα συμφωνήσω με τα κορίτσια, το κορδόνι τέλειο και τα έντονα χρώματα που βάζεις κάνουν τη διαφορά!! Ευχαριστούμε πολύ, Ρένα, για τη συμμετοχή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. fantastic very creative layout!...love what you have done with the sun!
    Thanks you so much for playing along with us at Get Creative
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!