Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2012

Joy!

Καλησπέρα scrapοφιλενάδες!!!
Αεράτη ανάρτηση κάνω σήμερα,πολύ αέρας βρε παιδιά, τι είναι αυτό, να μη μπορώ ούτε φωτογραφία να βγάλω τη σύνθεση μου,εκεί που το φωτογράφιζα να σου το έπαιρνε ο άνεμος,σκέτο το τραπέζι στη φωτογραφία χαχα!!! Τελικά τα κατάφερα και σας το δείχνω!!!

Είναι για τη πρόκληση 15η Ιούνη του Get Creative
με συγκεκριμένο sketch!


Και μερικές λεπτομέρειες!


Ψευτογαζί,ζωγραφισμένο με μαρκαδόρο!


Τα παιδάκια μου μικρούλια!




Ξεκίνησα να το φτιάχνω το πρωί και το τελείωσα τώρα, σε
πείσμα του ανέμου,εγώ το διασκέδασα!!!
Πείτε μου τη γνώμη σας μ' ενδιαφέρει!



7 σχόλια:

  1. Έχεις κάνει υπέροχη δουλειά!!!!μου αρέσουν τα χρώματα,το γαζί γύρω γύρω,οι κορδελίτσες,όλα υπέροχα!!!!καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπεροχος σνυδυασμος χρωματων!!τελειο το γαζι!!ευχαριστουμε για τη συμμετοχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ χαριτωμένη σελιδούλα!!! Το doodling φοβερο!!! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hi Rena thank you so much for sharing your happy fun layout with us at Get Creative such lovely bright colours and love your doodling. Thank you for sharing with us at Get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρένα μου οι συνθέσεις σου είναι ολοένα και υπέροχες!!! Πάρα πολύ καλή απόδοση του sketch, πολύ όμορφη και χαρούμενη!!! Μπράβο σου κι ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Ρένα.Μου αρεσει πολυ.Ευχαριστούμε για τη συμμετοχη στο get creative και καλη επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. H Έφη με κάλυψε πλήρως - οι δημιουργίες σου καλπάζουν προς τα πάνω! Μπράβο!!!! Ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σου, Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!