Τετάρτη, 25 Απριλίου 2012

Ροζ, στρας και πολύ glitter!

Καλησπέρα φιλενάδες!
Οι Πασχαλινές διακοπές τέλειωσαν,τα σχολεία άρχισαν,κάθε κατεργάρης στο μπάγκο του κι εμείς στον δικό μας. Ωρα για scrapbooking,ας ξαναβγάλουμε τα χαρτιά μας και ας βουτήξουμε στα χρώματα για να κάνουμε τη ζωή μας πιο πολύχρωμη και χαρούμενη!

Οταν είδα την #30 πρόκληση της Ελίνας,το μυαλό μου
πήγε σε μια φωτογραφία που είχαμε βγάλει πριν λίγα χρόνια
στην Κρήτη,την ημέρα του γάμου της Ξαδέρφης μου!


Το χαρτί αυτό μπορεί να σας φαίνεται ανάποδα αλλά
το γύρισα επίτηδες για να κρύψω το κείμενο,όπως βλέπετε
μπορεί να γυρίσει γύρω γύρω γιατί το έχω πιάσει με brand.


Δείτε και μερικές λεπτομέρειες!


Δεν καλοφαίνεται στη φωτογραφία αλλά εκτός
από μελάνωμα έχω κάνει και embossing!



Πάνω στη λωρίδα του χαρτιού με τις καρδούλες, έραψα
τις χαντρούλες πεταλουδίτσες και το σούρωσα!


Νομίζω πως έκανα όλα όσα ζητάει η πρόκληση:


Και πραγματικά το ευχαριστήθηκα!
Να περνάτε καλά!
Φιλάκια!

4 σχόλια:

  1. Ρενάκι καλησπέρα και σε σένα!!!!!όντως ρομαντική σύνθεση!!!!μου αρέσουν οι λεπτομέρειες!!!!!τα έχω κι εγώ αυτά τα χαρτιά είναι πάρα πολύ όμορφα!!!!καλή σου επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρενάκι είναι από τις πιο όμορφες συνθέσεις σου! Καλή επιτυχία!!!!
    Βλέπω τρομερή εξέλιξη και μου αρέσει! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρενακι..πολυ ρομαντικη..υπεροχη δουλεια..το ενα απο τα μυστικα του scrapbooking..ειναι να παιζεις με τη φωτο..να παιρνεις εικονες και να τις κανεις μονη σου..και φυσικα οταν ξεκινας ενα lo..ολα τα υλικα επανω στο τραπεζι..την φωτο αλλη φορα να την ξυνεις ..να την αγριευεις γυρω γυρω..με το ψαλιδι..και μετα σκιες..καλη επιτυχια..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ρομαντικη!!και μ αρεσει ετσι οπως εκρυψες τα λόγια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!