Δευτέρα, 2 Απριλίου 2012

GARDEN!


Τι κάνετε κορίτσια;
Πήγατε καμιά βόλτα τώρα που άνοιξε ο καιρός,βγάλατε 
φωτογραφίες; Εγώ καμία. Υποχρεώσεις και πολλά απρόοπτα
δεν με αφήνουν να απολαύσω τις ηλιόλουστες μέρες.
Εχω όμως τόσες πολλές παλιές που μου φτάνουν να 
φτιάξω άπειρες συνθέσεις!

Μία από αυτές είναι και η παρακάτω που στολίζει
τη σύνθεση που έφτιαξα για να πάρω μέρος στην
#29 πρόκληση της Ελίνα !

Είναι η τελευταία φωτογραφία που τράβηξα στον
Εθνικό μας κήπο στο Ζάππειο και ήταν τον
Δεκέμβριο του 1998 είχε χάσει ήδη την παλιά του
αίγλη άλλα ακόμα κάτι υπήρχε,έκτοτε δεν ξαναπήγα.
Προτιμώ να τον θυμάμαι  όπως τον έχω στο μυαλό μου
μέσα από τις παιδικές μου αναμνήσεις στις Κυριακάτικες
βόλτες μου!


Η Ελίνα ζήτησε τουλάχιστον ένα πουλάκι να στολίζει 
τη σύνθεσή μας και έβαλα δύο!


Εκανα μάσκα,έβαλα glitter,στρασάκια και πολλά λουλουδάκια!




Ελπίζω να σας αρέσει!

4 σχόλια:

  1. Η σύνθεση σου, Ρένα, είναι πραγματικά ένας κήπος!!! Πανδαισία χρωμάτων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρένα καλημέρα!!!!όπως είπε και η Μελένια πανδαισία χρωμάτων!!!!μου αρέσουν τα πουλάκια όπως τα έχεις φτιάξει!!!!καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα συμφωνησω με τα χρωματα..εγινε πανεμορφο..αλλα εκανες πολυ καλη δουλεια με την φωτο..διαλεξες την σωστη γωνια για να την βαλεις..και ειναι σαν να βγηκε μεσα απο το lo..να σαι καλα Ρενακι μου..καλο Πασχα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΘΕ Η ΘΥΣΙΑ, Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΓΑΛΗΝΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤHN ΚΑΡΔΙA ΣOY ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΣOY.

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!