Τρίτη, 6 Μαρτίου 2012

Happy Easter!

Καλησπέρα τι μου κάνετε;
Δεν βλέπω πολύ κίνηση τελευταία,τεμπελιάσαμε μου φαίνεται κορίτσια,γιατί τι φταίει;
Ευτυχώς που έχουμε και την Ειρήνη που μας παρακινεί με τις δελεαστικές προκλήσεις του get creative και τα ανεξάντλητα από ιδέες κορίτσια της σχεδιαστικής ομάδας που μας ξεσηκώνουν και μας ενεργοποιούν!

Η συγκεκριμένη πρόκληση θέλει ανοιξιάτικα χρώματα:
 γκρι-λιλά-φούξια
και μια που περιμένουμε το Πάσχα σκέφτηκα να φτιάξω 
μια Πασχαλινή καρτούλα για να κάνω την αρχή!


Τώρα που τη βλέπω η φωτογραφία δεν είναι ότι καλύτερο
χάνουν πολύ τα χρώματα την έχω πάρει και λίγο στραβά.
Αντε είπα εγώ τα κακά πείτε μου εσείς τα καλά μια που ξέρω
 πόσο καλές είστε μαζί μου και δεν θα μου λέγατε τίποτα από
αυτά,φιλάκια!!!!

18 σχόλια:

  1. αχ,τι χαρουμενη καρτουλα!!και μου αρεσει που μας βαζει μεσα στο κλιμα σιγα σιγα!
    ευχαριστουμε πολυ για τη συμμετοχη σου στο gc!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πρωτον το χρωμα που εχει η βαση...τελοιο..ολα ειναι υπεροχα..να πω κατι..αφησες τον φοντο λιγο αδειο..ειναι το χρωμα που το κανει αυτο..ομως το λουλουδακι και τα υπολοιπα εξοχα..καλη συνεχεια..σε φιλω γλυκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hi Rena, the colours look fine to me bright and cheerful and just perfect for our challenge. Thank you so much for sharing your pretty card with us at Get Creative.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια χαρά φαίνονται τα χρώματα!Πολύ όμορφη η κάρτα σου!Και μου αρέσει πολύ που συνδύασες το ροζ με το Πάσχα!Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Beautiful Easter card Thanks for joining us at get creative.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφη καρτούλα Ρένα!!!!Πέτυχες τα χρώματα και μου αρέσει που την άφησες απλή...Αντε σιγά σιγά να μπαίνουμε στο κλίμα...Καλή σου επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη καρτούλα και χαρούμενη! Καλή σου επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Beautiful, bright and cheerful easter card! Thanks for joining us at Get creative. channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. A lovely cheery easter card!
    Rena...thanks so much for playing along with us at Get Creative
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου Ρενάκι!!!!όμορφη καρτούλα!!!μου αρέσει που είναι απλή και επίσης μ' αρέσουν τα φιογκάκια!!!καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρένα, έγραψα ήδη ενα σχόλιο... αλλά χάθηκε.... Λοιπον η κάρτα σου ειναι πολύ όμορφη! Μ' αρέσει που έχεις ανοιχτό φόντο. Εγω θα έβαζα γκρι σαν βάση, αλλά το ροζ-φούξια ειναι πιο όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. What a great and vibrant card!
    Thank you for playing with Get Creative!
    Anni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να΄σαι καλά που μας βάζεις στο κλίμα σιγά-σιγά!

    Πολύ όμορφη κάρτα, μου αρέσει πολύ που την έχεις κρατήσει απλή και το πώς έχεις παίξει με τα γράμματα.

    Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο Get Creative, καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απλη αλλα πανεμορφη!!!!Μπαβο σου Ρενα!Ευχαριστουμε για την συμμετοχη σου στο Get Creative...καλη επιτυχια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Ρένα! Η κάρτα σου είναι πολύ όμορφη και χαρούμενη! Καλή επιτυχία στην πρόκληση στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. A beautiful, cute card!
    Thanks for joining the challenge at Get Creative :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φωτεινή και χαρούμενη Ρένα μου! Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου στο Get Creative!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέλεια η καρτουλίτσα!
    Το χρώμα μου τράβηξε το μάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιο σας!